You are here

Beds/Baths

2 BR
2.5 BA
6 Guests
Maximum Occupancy: 6

Bedding

  • King 1
  • Queen 1
  • Bunk 1

Description

• 2 Bed – 2.5 Bath - Sleeps 6 (1 King - 1 Queen - 1 Bunk)
• Pet Friendly up to 25 pounds!
• Includes TWO Golf Carts!
• Recent Upgrades, including New Furnishings, Flooring, and Paint!
• Open Floor Plan Perfect to Relax with Family!
• Private Patio with Gorgeous Lake Views!
• Steps from the Huge Neighborhood Pool and 2 SOA Pools to Choose From!
• WiFi Included, Platinum Perks Discount Card and a Charcoal Grill Included!
• Minutes to the Beach and The Villages of Baytowne Wharf via Included Golf Cart!
• Short drive to Grand Boulevard and Silver Sands Outlet Malls!

Welcome to a vacationer's haven at this lovely two bed, two and a half bathroom villa with mesmerizing lakeside views and TWO golf carts! When you first walk into your home-away-from home for the duration of your stay, you will immediately fall in love with the open floor plan that allows you to comfortably fit your entire family while never losing sight of the Florida sunshine!

The kitchen is updated with stainless steel appliances and everything you need to prepare your family and friends a true Florida feast after a fun-filled day at the beach! Whether you're whipping up a low country boil or throwing steaks on the included grill, it's the perfect way to end a relaxing day. With the large cutaway in the kitchen, you can even cook while still being able to watch your children play a board game in the living room or feed the ducks from the lakeside patio.

The upstairs master bedroom features the most spectacular views of the lake, complete with the Florida blues, oranges, pinks, and purples of the early morning or late afternoon sky. You'll know you're truly in paradise as you watch the sun rise over the lake with a cup of early morning coffee! Both the upstairs master and guest bedroom are beautifully decorated and each comes with its own private bathroom.

The back patio is only a few feet from the lake, where you can fish or watch the turtles and ducks splash around while having an afternoon margarita! Complete with an abundance of patio furniture and loungers, you can catch some rays or enjoy breakfast under the shade of the umbrella.

An added plus is that this gorgeous home is literally steps away from the over-sized pool! Don't forget that there are TWO golf carts, which easily allows for you to enjoy a day on the beach while your traveling companions head over to Baytowne Wharf to enjoy the shops, restaurants, and activities!

This unit is a repeat guests' favorite and books fast, so don't wait, book today!

While booking, please take time to visit & explore Vacation's by Platinum's recently updated website, where you can view discounts offered with our complementary Platinum Perks card, local recommendations, upcoming events, and more!

Amenities

Sports and Adventure Activities

  • Cycling
  • Deepsea Fishing
  • Fishing
  • Freshwater Fishing
  • Golf
  • Golf Privileges Optional
  • Hiking
  • Jet Skiing
  • Paragliding
  • Pier Fishing
  • Roller Blading
  • Sailing
  • Scuba Diving Or Snorkeling
  • Snorkeling
  • Sound/bay Fishing
  • Surf Fishing
  • Surfing
  • Swimming
  • Tennis
  • Wind-surfing

Kitchen

  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Full Kitchen
  • Ice Maker
  • Cookware

General

  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Parking
  • Towels Provided
  • Washing Machine

Attractions

  • Churches
  • Cinemas
  • Festivals
  • Live Theater
  • Marina
  • Playground
  • Restaurants
  • Water Parks

Leisure Activities

  • Antiquing
  • Beachcombing
  • Bird Watching
  • Outlet Shopping
  • Photography
  • Scenic Drives
  • Sight Seeing
  • Walking

Convenience

  • Area FitnessCenter
  • Nearby Medical Services
  • Nearby Grocery
  • Outlet Shopping
  • Movie Theatres
  • Golf Course
  • Beach
  • Tennis Center

Entertainment

  • DVD Player
  • Satellite / Cable
  • Television
  • Cable TV
  • Village At Baytowne Wharf
  • Lake Fishing
  • Fireworks During Peak Season

Living

  • Central Air
  • Air Conditioning
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • Ironing Board
  • High Speed Internet
  • Free WIFI

Local Services and Businesses

  • ATM/bank
  • Fitness Center
  • Groceries
  • Hospital
  • Massage Therapist
  • Medical Services

Amenities

  • King
  • Queen
  • Shower
  • Sleep Sofa /futon
  • Toilet

Outdoor

  • Patio
  • BBQ Grill
  • Shared Pool
  • Community Pool
  • Lake View

Location

  • Lake View
  • Lakefront
  • Resort
  • Miramar Beach, FL

Business

  • Nearby ATM
  • Nearby Post Office
  • Nearby Internet Cafe
  • Nearby Bank

Suitability

  • Children Welcome
  • Pets Considered
  • Minimum Age Limit For Renters

Golf Cart

  • Golf Cart Included
  • YES

Type

  • Condominium

Dining

  • Dining

Outside

  • Deck / Patio

Pool and Spa

  • Communal Pool

Geographic

  • Lake View

Website Filters

  • Beachside

Pets

  • YES (Restrictions Apply)

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
September 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
May 2022
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
September 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Location

Get Directions

Reviews

4.6731
(52 Reviews)

Well be back!

Reviewed on 2021-08-10 by Lisa C. from Charlotte, NC US
Updated on 2021-08-10
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Great location, no too busy, close to beach. House was nicely decorated and quiet

Great property manager

Reviewed on 2021-07-18 by from Waveland, MS US
Updated on 2021-07-18
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
By far the nicest unit at sandestin we’ve stayed in. Will def try to book again. 2 golf carts was awesome, my husband could go around the property bass fishing while mom and kids used the other to hit the beach or baytowne warf. Our stay was early July and the beaches were rediculously packed unfortunately, we usually go in august. The property managers were AWESOME, I had an incident with a sick child and they were so willing to help and more concerned about my son than any mess.

A Great Get Away!

Reviewed on 2021-07-18 by from San Antonio, TX US
Updated on 2021-07-18
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4
The place was clean and check in/check out was incredibly easy with the Hospitality App. The lights on one of the golf carts didn’t work and when we sent in the issue, someone was out to check it out early the next day ( we notified of the issue in the evening) and there was no disruption to our plans. Conveniently located close to the beach, Baytowne Warf and shopping - all accessible by golf cart. The place was clean and well equipped with toiletries and soft goods to get you through long enough to make a trip to the store if needed.

Sandestin family vacation

Reviewed on 2021-06-26 by from Geismar, LA United States
Updated on 2021-06-26
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Had a good stay at Sandestin resort, the property was very clean and short walk to the pool. Having the stocked lake was a bonus and we all enjoyed catching and releasing the giant Bass! Two golf carts came in handy if everyone in our party didn’t want to go to the same place. Resort is great with many amenities, having never stayed there before didn’t realize if you didn’t rent from Sandestin you don’t get a resort card to enjoy all the amenities or you have to pay more for them. Not the property or rental companies fault just something to be aware. Overall a good experience!

5128 Beachwalk Villa is the Best!

Reviewed on 2021-05-28 by Jane T. from Covington , LA United States
Updated on 2021-05-28
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
We have stayed at this Beachwalk condo multiple times and keep coming back. The unit is well equipped and comfortable. The furnishings are updated and there is a Webber grill on the deck. BBQ on the breezy deck is so much fun. After a day at the beach it’s also a great spot to sit and relax while looking a the beautiful lake view. The pool is a short walk over making this a very convenient location. My son and his friends loved hanging out by the pool. Two golf carts are available which is a huge perk. We love it here and will keep coming back.

We Love San Destin

Reviewed on 2021-05-03 by Dave D. from Grand Rapids, MI United States
Updated on 2021-05-03
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5
We have been vacationing at San Destin for 15 years. It is an annual destination. We have stayed in several locations within the property, but Beachwalk has always been our favorite. The location is walkable to the beach but set is a quite area surrounding a small lake. <br/><br/>This years unit was exceptional. From the reservation process to time we walked out after a two week stay, Platinum did an awesome job. The condo was on a building adjacent to the pool, and decorated nicely. And it had two golf carts!<br/>We always rent rent units with golf carts as they make it so easy to get around the entire property.<br/>We hope to be back in this same unit next year!

Fantastic Villa

Reviewed on 2021-03-31 by Julie P. from Lenexa, Ks United States
Updated on 2021-03-31
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This was our 4th time staying in 5128 as snowbirds. We enjoy this lovely villa and look forward to calling it home for several months. Upon arriving in January, we were pleasantly surprised by several nice upgrades. First and foremost, the installation of new custom (gray) cabinetry in the kitchen. This terrific pantry provides outstanding storage for grocery items, etc. We loved it! Also, the owners purchased a new Maytag glass top range. The addition of a new sofa and loveseat combo improved the seating configuration in the LR. The owners had several existing furniture pieces repainted in soft gray tones to modernize the look and feel in the villa. All very nice enhancements and IMO, clever!. Upstairs the owners utilized a large closet space and installed built in bunk beds. Also, very tastefully done. We always look forward to our annual stay in 5128. (I will add that upon arrival this villa was spotlessly clean.) The owners keep this property top notch.

Fun and Relaxing Family Time

Reviewed on 2020-07-02 by Vicki N. from Baton Rouge , LA United States
Updated on 2020-07-02
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
Everything was accommodating for a family of 6! Only 2 complaints I have was 1. Water never got hot (might want to check water heater); and 2. The uneven burners on the stove made it difficult to cook.

Best at Beachwalk

Reviewed on 2020-06-09 by from Atlanta, GA United States
Updated on 2020-06-09
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This condo had everything! Spacious layout, plenty of comfortable seating, fully stocked kitchen, and comfortable beds. We loved the location because it was close to the pool and it had the most beautiful views of the lake from the deck. We grilled outback, loved having the use of 2 golf carts, and enjoyed the big tv for movies at night. We will be back.

San Destin Beachwalk Villa

Reviewed on 2020-04-06 by from Davenport, IA United States
Updated on 2020-04-06
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Fantastic vacation! Excellent location, beautiful unit, well maintained and close to everything! Platinum services was attentive and helped immediately when the water went out (which had nothing g to do with them). We drove down early and they were accommodating in helping us.

Beautifully Update Villa

Reviewed on 2020-03-17 by Julie P. from Lenexa, Ks United States
Updated on 2020-03-17
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Clearly, we love 5128 as it was our third year renting as snowbirds. Upon arrival we were "wowed" by the upgrades the owners had made. They installed beautiful new luxury flooring throughout the villa in gray weathered wood tones. In addition, to compliment the look, the entire villa had been repainted gray and new carpeting installed on the stairs. Along with new wall art, bedspreads, pillows, rugs, coasters, shower curtains, accessories, new vacuum, new paver stone courtyard plus a new back deck, everything was lovely. We feel lucky to call 5128 our home for 2 1/2 months. Terrific location on Horseshoe Lake, walking distance to pool and good golf cart. Comfortable beds. AC works like a charm. Villa is well stocked. Nicole at Platinum Vacations provided outstanding service. (One possible suggestion - replacement of the small black kitchen cabinet with a larger cabinet for added grocery storage.) Looking forward to 2021.<br/>

Great place!

Reviewed on 2019-08-20 by from Memphis, TN US
Updated on 2019-08-20
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
Had a wonderful stay at this condo!! Loved having the courtyard area to wash off and leave floats and sandy things! For families with lots of stuff to haul to the beach, the walk to the beach can feel kind of long. You take the golf cart to the path but then it’s still a bit of a walk from there if you’re carrying kids and toys, coolers, etc. We enjoyed staying near the lake and the pool! Having the golf cart was so much fun and the wharf was great, too!! Only issues were: dishes in cabinets were dirty, a light that was out in master bathroom, problem with red golf cart that meant we couldn’t use it for the rest of our trip when the red one is the best one. <br/>The rental company was super attentive and quick to respond! Thank you! Would definitely recommend this condo to everybody and i would love to work with this rental company again!

Thank You Platinum Vacations

Reviewed on 2019-08-18 by David D. from Alpharetta, GA United States
Updated on 2019-08-18
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
We had last minute plans for vacation. As always we called Platinum Vacations, and WE GOT IT. Nicole was very helpful. We got a great unit and great deal.

vacation stay

Reviewed on 2019-06-10 by from Morganfield, KY United States
Updated on 2019-06-10
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
very nice

Repeat Renters Enjoyed Our Stay

Reviewed on 2019-03-25 by Julie P. from Lenexa, Ks United States
Updated on 2019-03-25
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This was our second time renting this villa as snowbirds. The villa is pretty, clean and well stocked. It’s location near the pool is great and the convenience of the golf cart makes getting to the beach a snap. The owners added a nice patio set with comfortable chair cushions and an umbrella - very enjoyable as we sit outside a lot. Furniture and beds are comfortable. My experience in this villa is all positive. (Owners or Platinum might consider updating vacuum sweeper though.)
Hi Julie,
We are so pleased you had another fantastic stay this winter. The owners really appreciate your feed back . The owners visit frequently and are always on top of things in their villa. They will certainly be glad to know you enjoyed the new patio furniture they recently purchased. We will certainly take care of getting a better vacuum. This is so important leaving near the beach! We look forward to seeing you next winter. Take care.

Platinum Vacations of Destin

Beachwalk Get-a -way

Reviewed on 2018-09-28 by from Broken Arrow, OK United States
Updated on 2018-09-28
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Unit was great ...Have stayed in this unit before. Unit was clean , had everything we needed and Golf Cart ran perfect. Had a great time !

Annual beach trip

Reviewed on 2018-09-02 by Scott E. from Donalsonville, GA United States
Updated on 2018-09-02
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
We have rented through Platinum Vacation Rentals for the past 4 years and we are never disappointed! Great location and activities to enjoy! The beach is beautiful and the week we go is not crowded at all.

Everything was just right!

Reviewed on 2018-08-30 by Alan G. from Nacogdoches, TX United States
Updated on 2018-08-30
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5
Ideal location and furnishings. Lakeview from patio great and could not be more convenient to the pool. Not that far to the beach which is where the golf cart becomes very useful. Only small flaw is upper rain gutter drain causes water to jump over lower gutter onto you trying to get in or out front entrance. The description is right--we started to think about coming back next year on the night we arrived!

Yearly Family Trip

Reviewed on 2018-08-08 by from Alpharetta, GA United States
Updated on 2018-08-08
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Awesome

We will be back!!

Reviewed on 2018-06-19 by Ashley B. from Bowling Green, KY United States
Updated on 2018-06-19
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
This unit was close to everything and really nice. The layout made the unit feel almost like a house and the fact that there was a fishing lake at the back door and a pool just steps away made it even better. On the gold cart we could get to the beach in less than 3 minutes and taking a tunnel to Baytown Wharf in the golf cart was a blast!! The entire resort is pet friendly (with exception to the beach of course). We couldnt have asked for a better stay!! The lady that works the after hours booking line was wonderful in describing the resort and free activities included.
Hi Ashley,

We are tickled you and your family had a blast at the resort. This villa is perfect for families, as you described, it sits near the lake and pool area. After a long day at the beach it is nice to sit out back, cook on the grill and enjoy the tranquility. We hope to see you again soon. Remember, all returning guest get a 5% repeat guest discount. Also, make sure to book directly with Platinum Vacations of Destin to avoid additional service fees. Make sure to tell all your friends!

All the amenities

Reviewed on 2018-06-07 by from Melbourne Beach, FL United States
Updated on 2018-06-07
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4
This rental had everything we needed in a lovely resort. The location was near the pool and walking distance from the beach. We had access to a golf cart, which allowed us to go to the village restaurants and shops without taking the car. Best of all, it is pet friendly.<br/><br/>There were a couple minor plumbing issues when we arrived, which were fixed immediately upon calling the office.<br/><br/>
Hi Nancy,

Thanks so much for sharing your experience at 5128 Beachwalk. Guest that stay here fall in love with the comforts this property offers and the golf cart certainly is the cherry on top. We are pleased any issues you had were handled swiftly so that you could enjoy your vacation. We hope you plan to visit the area in the near future. Remember to book DIRECTLY with Platinum Vacations of Destin to avoid any 3 party SERVICE FEES. We would love to have you stay with us again.

Regards,
Platinum Vacations of Destin

Beach walk retreat

Reviewed on 2018-05-05 by from Broken Arrow, OK United States
Updated on 2018-05-05
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Had a great time ! Villa was very clean and everything was wonderful .<br/>Golf cart worked perfectly and had no issues !<br/>Will definitely go back soon !<br/>Platinum vacation Rentals was very professional and courteous .<br/>They gave all information needed for our stay clearly and easy to follow.
Hi Robert,

We are so thrilled you had a fabulous vacation in this highly sought after villa. It truly feels as though you are in paradise. Everyone loves the tranquil setting Beachwalk Villas expresses and knowing the beach is a short golf cart ride away makes it even better! We also appreciate the kind words regarding the process from start to finish with Platinum Vacations. We strive to meet our guests needs! We hope come back soon . Tell all your friends to book DIRECTLY with Platinum Vacations to avoid any extra service fees!

Lots of fun

Reviewed on 2018-04-25 by Amy T. from Palatine, IL United States
Updated on 2018-04-25
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
The house was clean and more than we expected.
Hi Amy,

We are thrilled your vacation in the beautiful villa was more than you could expect. That is our goal for all guest who stay with Platinum Vacations of Destin. We strive to make sure all our guest have clean accommodations and a worry free vacation. If something ever were to arise we have a full service maintenance and housekeeping department that can take care of any issues immediately. Our office is located only a block and a half away from Sandestin Golf and Beach Resort therefore; allowing us to provide excellent service to our guest. We hope that you are already planning another visit back this summer. We would love for you to stay with us again in the near future.

Regards,
Platinum Vacations of Destin Team

Wonderful Stay at Beachwalk Villa!!

Reviewed on 2018-03-05 by Julie P. from Lenexa, Ks United States
Updated on 2018-03-05
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Overall, we thoroughly enjoyed our stay in this lovely villa. The unit was very clean, well-maintained, comfortable, and tastefully decorated in a "Tommy Bahama" theme. The villa reflects pride of ownership. <br/><br/>The huge HDTV in LR is a home run. Sofa was new and comfortable; loved the big brown recliner!!! Beds were extremely comfortable and the BR's boast large closets for ample storage. All bathrooms have been updated with granite countertops/tile. Great washer/dryer. Nice patio furniture, plus a Weber grill. Villa has terrific view of the lake and it's close proximity to the pool is a bonus. <br/><br/>Furniture throughout the unit is beautiful and high quality. The updated kitchen was well stocked with everything you could possibly need. Enjoyed maneuvering Sandestin in the golf cart; a great convenience. Sandestin is an amazingly huge resort. Access to Baytowne via the tunnel was awesome. We walked and rode bikes throughout the Sandestin property almost daily, meeting so many nice people along the way. The beach is simply the best.<br/><br/>Platinum provided good customer service. Check-in/check-out was a breeze. We highly recommend this villa to others and most definitely would rent it again. Honestly, we feel lucky to have scored this unit for our first "snowbird" trip to Destin area. Thank you so much.<br/>
Hello Julie,

Thank you for taking the time to provide feedback on your stay at 5128 Beachwalk. We are absolutely thrilled to see that your stay met the high expectations we have set for ourselves and our properties. Your positive comments about the customer service you received will be passed along to our staff in order to recognize them for providing the exact level of customer service that we strive for. You had a choice and we are delighted that you chose us for your first snowbird trip! We hope to see you again on your next trip.

Best regards,

Platinum Vacations of Destin Management

Super Time at the Beach in the Fall

Reviewed on 2017-10-24 by Paige K.
Updated on 2017-10-24
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Place was clean, comfortable, nicely decorated, and super fun! Location was excellent, and the golf cart was a super bonus.
Thanks so much for sharing your memorable experience at this lovely villa at Beachwalk. The New Owners have really outdone themselves with decor and the purchase of the golf cart. We would like to remind you that all returning guest for Platinum Vacations of Destin will get a 10% returning guest discount when staying in any of our vacation rentals. Pleas like us on TWITTER and INSTAGRAM and share on FACEBOOK to qualify for our monthly give away. Just Google PLATINUM VACATIONS OF DESTIN and it will lead you to these social media sites. This month the giveaway is a INSTA MINI CAMERA! Again, we thank you for choosing Platinum Vacations of Destin and hope to see you again soon.

Regards,
Platinum Vacations of Destin Management

No Attention to detail

Reviewed on 2017-05-22 by Steve M. from United States
Updated on 2017-05-22
2
Services from rental manager
5
Cleanliness
2
Location
5
Property condition
1
We enjoyed our visit but were surprised at the lack of attention to details that you would think would be important. The housekeeping we poor. so many lights were burned that that we had to go right out and buy bulbs for lamps and fixtures. Two packs did not cover all that were needed. Used rolls of toilet paper with no extras, no hand soap in the bathrooms seems a detail overlooked The tile floors were dirty, the master bath tub was extremely slow to drain. The carpet on the stairs was loose and the front and back patios were not swept of dirt or spider webs & bugs. Some of the bedding was stained. Other structural issues with the upstairs floor and ceiling fans on dimmer switches were surprising to me. I would not rent this unit again
Hi Steve,
I am so surprised to hear of the unpleasant experience you had in this villa. It is quite shocking since We normally have fabulous reviews of the property. I do appreciate you sharing this information with me and I will address it with housekeeping and maintenance. I am not sure how but it appears this was not inspected which we require in all of our arrivals. Please in the future if you have issues with anything, just give us a call. We could have sent maintenance over to replace the light bulbs at the very least. I again, appreciate your feed back and will make sure that this does not happen again.

Regards,
Platinum Services Management

Perfect location

Reviewed on 2017-05-14 by WENDY K. from MADISONVILLE, LA United States
Updated on 2017-05-14
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Great for our family of 4 plus small dog! Convenient to beach and right off highway. Clean and well decorated. Comfy master King sized bed. Beautiful view in backyard.
Hi Wendy,

Yes that master is quite comfy. Thats what guest love to know so they can picture themselves relaxing on vacation. Beachwalk villas provide the perfect setting for families with their pets and yet you are just a minute away from the sugar white sand of the Emerald Coast. We hope you plan another getaway soon. Remember all returning guest get 10% off their next stay.

Regards,

Elizabeth Love, Vacation Rental Manager

Perfect location

Reviewed on 2017-05-14 by Wendy K. from Covington, LA United States
Updated on 2017-05-14
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
Great for our family of 4 plus small dog! Convenient to beach and right off highway. Clean and well decorated. Comfy master King sized bed. Beautiful view in backyard.
Hi Wendy,

Yes that master is quite comfy. Thats what guest love to know so they can picture themselves relaxing on vacation. Beachwalk villas provide the perfect setting for families with their pets and yet you are just a minute away from the sugar white sand of the Emerald Coast. We hope you plan another getaway soon. Remember all returning guest get 10% off their next stay.

Regards,

Elizabeth Love, Vacation Rental Manager

beachwalk

Reviewed on 2017-02-25 by Bill B. from United States
Updated on 2017-02-25
3
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
4
Property condition
3
just ok

A lot of potential

Reviewed on 2016-09-21 by Joseph D. from Tallahassee, FL United States
Updated on 2016-09-21
2
Services from rental manager
3
Cleanliness
3
Location
4
Property condition
1
The location of this place was great, typically we stay on the Bay side of Sandestin Resort. If your objective is to hang at the beach, pool, and condo this location is perfect. If you prefer Baytowne Wharf then you may benefit from staying on the other side.<br/><br/>About the condo.. It was in need of maintenance and TLC. Flower bushes out back were very overgrown and you cannot walk through them or see lake (when sitting)as photo depicts. Back patio needed pressure washing. Our first night we encountered a huge roach in the master bath. During the stay we discovered a few more. Front courtyard needs pressure washing and removal of dead bugs. Second floor has a very warped sub-floor and squeaks like crazy (bad for sleeping babies), living room furniture could use new cushions (warn out, not cushy). <br/><br/>Positives: charcoal grill (I am a grill master), back porch with view (although dirty), a stones throw from pool, quiet/family orientated.<br/><br/>Although property management company was responsive, the property needs to be maintained much better. Thank you for coming to spray Raid but in reality we shouldn't have had to experience that if proper pest control countermeasures are utilized. <br/><br/>I hope suggests are taken into consideration so we may try this condo again.

Great location, needs facelift and bug control

Reviewed on 2016-08-15 by Susan G. from Loveland, OH US
Updated on 2016-08-15
3
Services from rental manager
5
Cleanliness
2
Location
5
Property condition
2
The location was perfect and the size was perfect, but the condo was worn-down, needed a facelift and some simple repairs made. The worst part of our experience were cockroaches. Discovering them on the floor is one thing, but they were crawling around in drawers. Obviously condo needs deep cleaning and BUG CONTROL!
Dear Ms. Garland,
I want to thank you for writing to share your experience you had in this villa. I am really surprised about the **** roaches since I was not notified. If I would have know, I would have immediately called for pest control services. The Beachwalk home owners association is responsible for the pest control however; they certainly do not spray as often as I would like. I do agree with you that at this time of year (PEAK SEASON) the units do not get as cleaned as we would like and need a deep clean. This unit is very popular which means more heavy wear and tear compared to most. We do have all units cleaned, inspected and on occasion take care of maintenance issues in-between stays. The cleaners do rush to try and meet their deadline but in this case apparently they did not meet our required standards. Again, I wish I had known so that I could have sent the cleaners back over to do the job we require. The only way we can correct issues with our house keepers is to show them what they missed . I have refunded you the cost of the clean fee plus taxes and the receipt is attached.

I also appreciate you sharing the repairs that need to be made. Our season has died down now so we can spend more time making these repairs. This villa is for sale and I am sure your recommendations will greatly approve its appeal to someone. I do not get the luxury of staying in this villa so your eyes are very helpful. I will see to it that the necessary repairs are made.

I hope that you will consider using Platinum Services in the future. We get new units all the time and you can see these at . All returning guest get a 10% discount when they book with us again. In the future, please let us know of any issues you may have during your stay. We are only half a mile away from the resort and are here to help in any way we can.
Sincerely,

Platinum Services

review for 5128 Beachwalk

Reviewed on 2016-07-27 by Rebecca Y. from Irving, TX United States
Updated on 2016-07-27
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
the resort area was the most relaxing and beautiful place. it is well maintained. We had a great time during our week long stay.

Very nice stay for the family

Reviewed on 2016-07-25 by from Indianapolis, IN United States
Updated on 2016-07-25
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4
This unit is nicely furnished and equipped. We did miss a hair dryer but they immediately bought one for us. Great service. The one thing I recommend is to take your own pans if you don't like to use scratched coated pans. Every single pan is coated and I guess some guests don't bother using plastic or silicon utensils with them.<br/>Nice layout, the only thing somewhat bothersome is that the floors are very squeaky. Not a biggie, only if some family members get up too early.<br/>The location from the beach is OK. We took the tram one day but decided that driving there is a better option (no wait). <br/>The view is very nice.<br/>The unit is pretty clean but you may see the occasional roach. It is very hard to keep out in Florida.<br/>You can't use the resort's amenities but they have a pool a few steps from this unit. Sometimes it would be nice to use the pool at the beach though (especially for kids). You basically have to decide whether you spend time at the beach or at the pool as they are far.

5128 Beachwalk SanDestin June 4 - 11 2016

Reviewed on 2016-07-12 by Pamela F. from Columbus, GA United States
Updated on 2016-07-12
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3
We had a nice stay at 5128 Beachwalk. This condo was very accommodating. The landscaping was so beautiful and we enjoyed our visit to the beach as well. Though the unit was satisfactory, it could use some attention such as: the stove needs replacing= not all the burners work and pans do not sit on the ones that do work very well. Had some issues with the front door locking and the entrance gate needs repair. I will say that the AC works like a charm! We were very cool and comfortable. The plug outlets in master bathroom and bedroom need replacing. The floors upstairs were VERY squeaky, which could be a problem if you have guests downstairs sleeping. Overall, we were happy with location and would stay again.

Girls Beach Trip

Reviewed on 2016-06-24 by from Hoover, Al United States
Updated on 2016-06-24
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This unit was absolutely perfect for the trip with my daughter. The location is great and the fact that pets are able to come makes it perfect! Will definitely stay again

Great Time in Sandestin

Reviewed on 2016-03-20 by Beverly C. from Houston, TX US
Updated on 2016-03-20
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
The unit I was in was beautiful. The property was well maintained. I would recommend this unit to anyone. The view was beautiful from the patio.

Wonderful Vacation Retreat

Reviewed on 2015-12-17 by John P. from Robbinsdale, MN United States
Updated on 2015-12-17
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
This was a well maintained unit in a great location in Sandestin Resort. We loved the view across the lake, and the beautiful grounds. The unit was in excellent condition and the management company was very responsive. Highly recommend this unit if you want a great place to stay close to the beach and other resort amenities.

vacation

Reviewed on 2015-07-30 by from Terre Haute, IN - Indiana United States
Updated on 2015-07-30
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
5
Beachwalk Villa was a very nice place to stay. The townhouse offered plenty of room for our family and the dcor was lovely. Management made everything easy and responded quickly. The location to the beach was good; I didn't mind the walk as it was difficult to find a shuttle. I will say the that the cleaning of the townhouse could have been more thorough, also the vacuum that was provided did not work on the hard floors and had a horrible odor. Overall, I would definitely recommend and would stay there again......But I would strongly suggest putting in a hot tub in the pool area. :)

vacation

Reviewed on 2015-07-30 by Jim C. from Terre Haute, IN United States
Updated on 2015-07-30
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
5
Beachwalk Villa was a very nice place to stay. The townhouse offered plenty of room for our family and the décor was lovely. Management made everything easy and responded quickly. The location to the beach was good; I didn't mind the walk as it was difficult to find a shuttle. I will say the that the cleaning of the townhouse could have been more thorough, also the vacuum that was provided did not work on the hard floors and had a horrible odor. Overall, I would definitely recommend and would stay there again......But I would strongly suggest putting in a hot tub in the pool area. :)

Beachwalk Villa 5128

Reviewed on 2015-07-01 by Joel R. from Broken Arrow, OK United States
Updated on 2015-07-01
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
3
My family and I really enjoyed the location of this unit. It was close to all of the amenities that Destin has to offer.

Beachwalk Villa 5128

Reviewed on 2015-07-01 by from Broken Arrow, OK United States
Updated on 2015-07-01
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
3
My family and I really enjoyed the location of this unit. It was close to all of the amenities that Destin has to offer.

Nice Rental Property

Reviewed on 2015-06-24 by Kim N. from Grand Prairie, TX United States
Updated on 2015-06-24
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4
We stayed at Destin for a week and it was nice and relax at this rental property. I would love to come and stay at this place again!

GREAT HOLIDAY GET A WAY

Reviewed on 2015-05-29 by DARRYL H. from MADISONVILLE, KY United States
Updated on 2015-05-29
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
VERY NICE CONDO, GOOD LOCATION, WILL STAY THERE AGAIN.

Spring Break

Reviewed on 2015-04-07 by from Loveland, OH United States
Updated on 2015-04-07
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5
Condo was in great condition - nicely furnish, Excellent location - quiet cul de sac - very near the pool. Fabulous view of the lake.

Excellent Unit! Excellent Price!

Reviewed on 2014-12-02 by from Columbus, GA United States
Updated on 2014-12-02
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
5
The unit was very beautiful with a lake view. The community was very quiet and being in San Destin Golf and Beach Resort was a definite plus. I will definitely be going again.

Great stay

Reviewed on 2014-10-26 by from Grundy, VA United States
Updated on 2014-10-26
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
5
October Getaway

Fall Break 2014

Reviewed on 2014-09-24 by Roger S. from Marietta, GA United States
Updated on 2014-09-24
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
It was awesome. Sandestin in the fall is the best time of year. No crowds and perfect weather!

Fantastic Location

Reviewed on 2014-08-08 by Scott D. from Newnan, GA United States
Updated on 2014-08-08
5
Services from rental manager
3
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
4
This 2 bedroom condo was everything we hoped it would be and more. We had other family staying here and booked directly with the resort, they paid hundreds of dollars more and ours was a much nicer place. The pool is kept very clean and the distance to the beach is not bad at all. Overall we had a great time and would do it again.

Vacation for Six

Reviewed on 2014-07-29 by Christie C. from Gocean, KY United States
Updated on 2014-07-29
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
5
Beautiful views from the Master bedroom and family room of the lake. Shower head broke on Saturday night but they came and fixed it first thing Monday morning. It was still useable while broken. The rental is located right next door to the community swimming pool. The only thing I could say is that some backpack type beach chairs to use would have been nice and a few more towels and wash clothes. Great clean rental and would rent again.

Memorial Weekend 2014

Reviewed on 2014-05-28 by Ricardo F. from Saint Rose, LA United States
Updated on 2014-05-28
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5
We enjoyed our vacation !! The villa we stayed in was very nice, it felt like home! <br/>Can't wait for our next visit.

Good stay

Reviewed on 2014-05-19 by Craig C. from Murfreesboro, TN United States
Updated on 2014-05-19
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
Good stay at a great resort!

Great Place

Reviewed on 2014-04-18 by Ron K. from Centerville, OH United States
Updated on 2014-04-18
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4
Overall it was a great stay and a very nice condo. Initially there were a few issues, but they were resolved quickly. The patio door wouldn't stay locked - it was fixed; the clothes dryer wasn't working properly - it was repaired; front gate wouldn't stay closed - it was fixed. It was generally clean, but a DEEP cleaning would sure help. We intend on staying there again next year.